|
|
|
|
|
| |
|
 |
|
|
|
| |
|
 |
|
| قیطریه , استاد موسیقی , آموزش موسیقی , موسسه موسیقی , اموزش موسیقی , ساز گیتار , اموزش گیتار , اموزش موسیقی درتهران , اموزش مربی گری , استادگیتار , آهنگسازی , موسیقی کودک , تهران , آموزش آهنگسازی , شغل آهنگسازی , آموزش موسیقی کودک , آموزش گیتار , آموزش , موسیقی , نوازنده , |
|
|
|
 |
|
|
RSS |
| |
| |
|
|
|
| |
 |
|
نشریه دیجیتالی موسسه مهر آهنگ کیان
مجله اینترنتی آموزشگاه موسیقی مهر آهنگ کیان |
|
|
|
|
|
| |
|
|
| |
|
یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
گام در موسیقی به چه معناست |
اصطلاح گام در موسیقی به معنی توالی پله پله ی نت ها، از یک نت مفروض تا اکتاو بعد آن نت است. تعریف گام : گام به فرانسوی ( gamme) توالی چند نت است که به ترتیب ارتفاع مرتب شدهاند و گستره صوتی آنان جمعاً دوازده نیم پرده متساوی یا یک اکتاو است. گام ممکن است بالارونده یا پایینرونده باشد، یعنی ارتفاع نتها در آن به ترتیب صعودی یا نزولی مرتب شدهباشد. هر گام بر اساس اولین نت آن نامگذاری میشود. بعنوان مثال، گام «لا» از نت لا شروع شده و پس از پیمودن فاصلههایی (پردههایی) به اکتاو یا فاصلۀ هشتم (نت «لا»ی بعدی) میرسد. قسمت بعدی نام یک گام معرفیکنندهٔ سیری است که برای طی این فواصل تا فاصلهٔ هشتم به کار گرفته میشود. مثلاً گام دو ماژور یا «دو بزرگ» از پایهٔ نت دو شروع میشود و فواصلش منطبق بر تعریف گام ماژور است. در هر گام موسیقی، نت هایی معرفی می شوند که باهم ارتباط موسیقایی دارند. از اونجا که هر قطعه ی موسیقی در گام خاصی ساخته و اجرا می شود، شناخت گام ها می تواند در اجرای قطعات به ما کمک کند و حتی در صورتی که وسط اجرای نت ها بخشی از نت ها فراموش شد با شناخت گام ها می توانیم اجرای خود را کامل کنیم. گام های موسیقی بر حسب اینکه تمرکزشان برروی چه هدفی باشد دسته بندی می شوند. بصورت کلی گام ها به چهار دسته زیر تقسیم می شوند: - گام ماژور(Major)
- گام مینور(minor)
- گام پِنتاتونیک (Pentatonic)
- modal
گام های مینور به سه دسته تقسیم می شوند . 1.نچرال 2.هارمونیک 3.ملودیک 
برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید . موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از ایستگاه مترو قیطریه 02122398760
:: برچسبها:
گام در موسیقی,
مشاوره,
استاد موسیقی,
آموزش موسیقی
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 16:6 |
|
|
| |
|
|
|
یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
بداهه نوازی |
بداهه نوازی هنر اندیشیدن و اجرای موسیقی به طور همزمان ... بداهه نواز کاملا به اصول موسیقی مسلط است. چندین سال است که سابقه نواختن دارد و تمام دانش نواختن را به خوبی میداند. اما بداهه نوازان یک ویژگی منحصر به فرد نسبت به نوازندگان معمولی دارند. آنها میتوانند همان لحظه که مشغول نواختن هستند نتها را کنار هم بچینند و یک ترکیب مناسب ایجاد کنند. اما برای بداهه نوازی لازم است ذهن خود را آزاد کنید. بگذارید با نواختن روحتان پرواز کند. خودتان را به دست این حس بسپارید تا در پایان نواختن احساس سبکی و خوبی داشته باشید. برای چند دقیقه هم که شده همراه با سازتان در لحظه زندگی کنید. بهتر است در مواقعی که ذهنتان درگیر موضوعی است به نواختن نپردازید. این سبک نواختن نیاز به تمرین زیادی در طی چند سال دارد. چرا که نوازنده در وهله اول باید با تمامی گامهای موسیقی آشنا باشد. اهمیت این آشنایی با قواعد موسیقی برای بداهه نواختن بیشتر مشخص میشود. چون فرد نوازنده باید بدون آن که تغییر ناگهانی در قطعه ایجاد شود بتواند در لحظه آن چیزی که در ذهنش تصور میکند را بنوازد. برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید . موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از مترو قیطریه 02122398760
:: برچسبها:
بداهه نوازی,
احساس,
موسیقی,
آموزش پیانو
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 16:0 |
|
|
| |
|
|
|
یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
گلیساندو در گیتار |
گلیساندو، لَغْزه،[۱] یا سُرش نغمهای[۲] (به ایتالیایی: glissando) فنی در اجرای موسیقی است که در آن، نوازندهمحدودهای صوتی را به صورت سُراندن و با گذر از همهٔ نغمههای قابل اجرای یک ساز در آن محدوده اجرا میکند. اجرای آن بر روی ساز، با سُرانیدن انگشت در طول سیم از پایین به بالا یا بهعکس انجام میشود. برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید . موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از مترو قیطریه 02122398760
:: برچسبها:
گلیساندو,
آموزش گیتار,
آموزش موسیقی,
قیطریه
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 14:53 |
|
|
| |
|
|
|
یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
محل قرار گیری نت ها روی گیتار |

همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید اولین نت روی سیم 1 (سیم می) نت فا می باشد و نت های بعد از آن ا با احتساب نیم پرده فاصله بین نت ها میتوانید تشخیص بدهید . توجه داشته باشید که نت سی و نت می دیز را شامل نمی شوند و بلافاصله بعد از ان نت بعدی قرار میگیرد . برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید .. موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از ایستگاه مترو قیطریه 02122398760
:: برچسبها:
موسسه موسیقی,
اموزش موسیقی درتهران,
استاد موسیقی,
نت گیتار
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 14:50 |
|
|
| |
|
|
|
یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
گیتار آکوستیک |
گیتارآکوستیک (Acoustic guitar) گیتاری است که وسیلهای جز بدنه آن صدای سیمها را تقویت نمیکند، صدای سیمها تنها در بدنهٔ چوبی توخالی آن تقویت میشود و به گوش میرسد. این نوع از گیتار معمولاً شش سیم فلزی دارند که ضخامت آنها از زیرترین سیم تا بمترین سیم بهطور معمول بین ۱۳ تا ۵۶ هزارم اینچ میباشد. تفاوت گیتار آکوستیک و کلاسیک : در ظاهر گیتار آکوستیک شبیه به گیتار کلاسیک است. اما سیمهای این گیتار فلزی است و کاسه صدای آن بزرگتر از گیتار کلاسیک میباشد. به همین دلیل صدای گیتار آکوستیک دارای یک زنگ خاص است و به دلیل همین طنین زنگدار بیشتر در آهنگهای بلوز، کانتری، فولک و راک به کار میرود.[۱] علاوه بر این، این دو گیتار در برخی تکنیکهای نوازندگی با هم تفاوت دارند. دسته گیتار آکوستیک نسبت به گیتار کلاسیک باریکتر است و سیمها به یکدیگر نزدیک ترند؛ لذا تکنیکهایی مثل باره گرفتن روی این ساز راحتتر است و حتی بعضاً تکنیکهایی روی این ساز قابل اجرا است که با گیتار کلاسیک امکانپذیر نیستند. برای مثال بعضی از نوازندگان آکوستیک، از انگشت شست دست چپ خود برای گرفتن سیمهای بالاتر استفاده میکنند. البته اجرای صحیح و شفاف نتها با این ساز قدرت بیشتری لازم دارد. چرا که سیمهای این ساز فلزی هستند و حتی در سازهای با اکشن پایین، نسبتاً به نیروی بیشتری برای نواختن نت یا بند کردن (Bending تکنیکی است که در پی ان نوازنده به جای عوض کردن یک یا نیم فرت سیم را در پهنای دستهٔ گیتار میکشد) احتیاج دارند. 
موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته به همراه اساتید مجرب و متخصص برای کودکان و بزرگسال می باشد . برای اطلاعات بیشتر با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایید . 02122398760
:: برچسبها:
ساز گیتار,
اموزش گیتار,
اموزش موسیقی,
قیطریه
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 14:41 |
|
|
| |
|
|
|
چهارشنبه بیست و یکم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
نت زینت در گیتار |
نت های زینت به شکل نت های کوچکی ، چسبیده به نت اصلی رسم می گردند و کاربرد آنها زینت بخشیدن به ملودی اصلی است. مدت زمانی که این نت ها اشغال می کنند بسیار کوتاه است و این ارزش زمانی اندک را از نت اصلی که به آن چسبیده اند ، دریافت می دارند . نت های زینت بسیار سریع و با استفاده از تکنیک لگاتو اجرا می شوند . 
:: برچسبها:
ساز گیتار,
اموزش گیتار,
اموزش موسیقی,
قیطریه
ادامه ی مطلب ...
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 14:47 |
|
|
| |
|
|
|
چهارشنبه بیست و یکم مهر ۱۴۰۰ |
|
|
| |
|
فرت برد در گیتار |
فرت برد گیتار میله ای باریک آهنی دارد که به آن ها فرت گفته می شود. بیشتر گیتار های الکتریک ۲۱ ، ۲۲ یا ۲۴ فرت و گیتارهای آکوستیک ۲۰ فرت دارند. هر فرت یک نت را برای یک سیم نشان می دهد. هنگام انگشت گذاری ما انگشتان خود را بین فرت ها قرار می دهیم. 
اصول فرت برد گیتار : سیم های آزاد و اکتاوهاسیم یک هم نام با سیم شش است و آن را با e کوچک نشان می دهند. این حالت ،حالت استاندارد کوک گیتار نامیده می شود. اگر شما سیمی را بدون انگشت گذاری بنوازید در واقع سیم آزاد ( open string ) را به صدا در آورده اید. 
:: برچسبها:
ساز گیتار,
اموزش گیتار,
اموزش موسیقی,
قیطریه
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 14:38 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیرات موسیقی بخش پنجم |
آموزش موسیقی اثر قابلتوجهی در بهبود مهارتهای حرکتی و استدلالی دارد معمولا فرض میکنیم که یاد گرفتن یک ساز میتواند برای کودکان مفید باشد، اما در واقع یادگیری موسیقی مزایایی بیشتر از آنچه فکر میکنیم دارد. یک مطالعه نشان داد که کودکانی که سه سال یا بیشتر به آموزش موسیقی مشغول بودند، در توانایی تمایز شنیداری و مهارتهای حرکتی بهتر از آنهایی که اصلا سازی بلند نبودند، عمل کردند. همچنین این کودکان در دایرهی لغات و مهارتهای منطقی غیرکلامی بهتر عمل کردند که شامل فهم و تحلیل اطلاعات بصری مثل تشخیص روابط، تشابهها و تفاوتهای بین اشکال و الگوها میشود. همانطور که قابل تصور است، این دو ناحیه در ذهن کاملا از آموزش موسیقی دور هستند و بسیار عجیب است که میبینیم چطور یادگیری یک ساز میتواند به کودکان کمک کند تا انواع مختلفی از مهارتهای مهم خود را پرورش بدهند.
:: برچسبها:
تاثیرات موسیقی,
اساتید برجسته,
آهنگساز,
سباستین باخ
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 18:4 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیرات موسیقی بخش چهارم |
موسیقی باعث حواسپرتی در حین رانندگی میشودیک مطالعهی دیگر بر روی نوجوانان و جوانان انجام شد و به اینکه رانندگی آنها چطور تحت تاثیر موسیقی قرار میگیرد، توجه کرد. رانندگان در زمان گوش دادن به موسیقی مورد علاقهشان، سکوت یا موسیقی «ایمنی» که توسط محققان انتخاب شده بود، مورد آزمایش قرار گرفتند. کاملا مشخص است که ترجیح افراد، موسیقی انتخابی خودشان بود، اما ثابت شد که این موسیقی باعث حواسپرتی بیشتر میشود. رانندگان در زمان گوش دادن به موسیقی انتخابی خودشان، اشتباهات بیشتری داشتند و بیاحتیاطتر رانندگی میکردند. یک نتیجهی عجیبتر اینکه ثابت شد موسیقی انتخابی توسط محققان، مفیدتر از سکوت و عدم پخش موسیقی است. به نظر میرسد موسیقی ناآشنا یا غیرجذاب بهترین انتخاب برای رانندگی ایمن است.
:: برچسبها:
موسسه موسیقی,
اموزش موسیقی درتهران,
استاد موسیقی,
اموزش مربی گری
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 18:3 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیرات موسیقی بخش سوم |
پیشبینی شخصیت براساس سلیقهی موسیقی امکانپذیر استدر یک مطالعه بر روی زوجینی که زمانی را صرف شناخت یکدیگر کرده بودند، با نگاه کردن به ۱۰ آهنگ برتر مورد علاقهشان، پیشبینیهایی نسبتا موثق در مورد ویژگیهای شخصیتی فرد مورد نظر به دست آمد. این مطالعه از ۵ ویژگی شخصیتی برای آزمون استفاده کرده بود: تمایل به تجربههای جدید، برونگرایی، سازگاری، وظیفهشناسی و ثبات احساسی. جالب بود که برخی از این ویژگیها براساس سلیقهی موسیقی فرد، نسبت به بقیهی ویژگیها، درستتر پیشبینی شدند. برای مثال، تمایل به تجربههای جدید، برونگرایی و ثبات احساسی، سادهترین ویژگیهایی بودند که میشد آنها را به درستی حدس زد. در مقابل، وظیفهشناسی براساس سلیقهی موسیقی قابل پیشبینی نبود. نتایج دقیقتر این مطالعه براساس سبکهای مختلف موسیقی به شرح زیر است: - طرفداران بلوز (Blues) عزت نفس بالایی دارند و خلاق، اجتماعی، باوقار و راحت هستند.
- طرفداران جاز عزت نفس بالایی دارند و خلاق، اجتماعی و راحت هستند.
- طرفداران موسیقی کلاسیک عزت نفس بالایی دارند و خلاق، درونگرا و راحت هستند.
- طرفداران رپ عزت نفس بالایی دارند و اجتماعی هستند.
- طرفداران اپرا عزت نفس بالایی دارند و خلاق و باوقار هستند.
- طرفداران کانتری (Country) و موسیقی غربی، سختکوش و اجتماعی هستند.
- طرفداران رگی (Raggie) عزت نفس بالایی دارند و خلاق، اجتماعی، باوقار و راحتاند، اما سختکوش نیستند.
- طرفداران رقص خلاق و اجتماعیاند، اما باوقار نیستند.
- طرفداران موسیقی مستقل (Indie) عزت نفس پایینی دارند و خلاق هستند، اما سختکوش و باوقار نیستند.
- طرفداران موسیقی بالیوودی خلاق و اجتماعی هستند.
- طرفداران راک/هوی متال (Heavy Metal) عزتنفس پایینی دارند و خلاق، باوقار و راحتاند، اما سختکوش و اجتماعی نیستند.
- طرفداران پاپ، عزت نفس بالایی دارند و سختکوش، اجتماعی و باوقارند، اما خلاق و راحت نیستند.
- طرفداران سول (Soul) عزت نفس بالایی دارند و خلاق، اجتماعی، باوقار و راحت هستند.
البته تعمیم دادن نتایج به تمام افراد کار بسیار سختی است و با نگاهی به ویژگیهای افراد درونگرا و برونگرا، مقداری همپوشانی دیده میشود.
:: برچسبها:
موسیقی کودک,
کلاس ارف,
آموزش موسیقی کودک,
قیطریه
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 18:2 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیرات موسیقی بخش دوم |
صدای پسزمینه میتواند باعث پیشرفت خلاقیت شودهمهی ما دوست داریم در زمان انجام کارهای روزمره، صدای موسیقی را زیاد کنیم. اما وقتی در حال انجام کار خلاقانه باشید، شاید موسیقی با صدای بلند بهترین انتخاب نباشد. به نظر میرسد یک صدای پسزمینه (صدایی در سطح متوسط) تاثیری عالی بر روی خلاقیت دارد. این نوع صدا ظاهرا حتی بیش از صداهای بسیار کم باعث شکوفایی خلاقیت میشود و برخلاف صدای بلند، حواس ما را پرت نمیکند. صدای پسزمینه مغز را بیشتر درگیر میکند و باعث میشود عملیات پردازش در سطح بالاتری انجام شود و همین مسئله، منجر به خلاقیت بیشتر میشود. با این حال، صدای بلند تفکر خلاق ما را مختل میکند، چون این صدا بر ما غلبه میکند و ما برای پردازش مؤثر اطلاعات، باید بیشتر تقلا کنیم. این موضوع بسیار شبیه به اثرات دما و روشنایی بر کارایی ما است، همانطور که یک مکان نسبتا شلوغ نیز تا حدی برای شکوفایی خلاقیت مفید است.
:: برچسبها:
ساز گیتار,
اموزش گیتار,
اموزش موسیقی,
قیطریه
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 18:0 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیرات موسیقی بخش اول |
فردریش نیچه : زندگی بدون موسیقی اشتباه است. ۱. موسیقی شاد و یا غمگین بر نحوه چگونه دیدن صورتهای خنثی نیز تاثیر میگذاردوقتی میگوییم یک قطعه موسیقی بسیار شاد یا غمگین است، فقط به این دلیل نیست که موسیقی، احساس خاصی در ما به وجود میآورد. بلکه مغز ما به شکل متفاوتی به موسیقی شاد و غمگین واکنش نشان میدهد. حتی قطعات کوتاهی از موسیقی شاد یا غمگین میتواند بر ما تاثیرگذار باشد. یک مطالعه نشان داد که پس از شنیدن قطعهای کوتاه از موسیقی، شرکتکنندگان تمایل داشتند که یک تصویر از چهرهای خنثی را طبق لحن موسیقیای که شنیده بودند، به عنوان شاد یا غمگین تفسیر کنند. این اتفاق برای سایر حالتهای صورت نیز رخ داد، اما برجستهترین آن، برای حالات نزدیک به خنثی بود. نکتهی جالب دیگر در رابطه با اینکه چگونه احساسات ما تحت تاثیر موسیقی قرار میگیرند، این است که دو نوع احساس در رابطه با موسیقی وجود دارد: احساسات درک شده و احساسات حس شده. به این معنی که گاهی ما احساسات قطعهای موسیقی را بدون اینکه واقعا آن را حس کنیم، میفهمیم که دلالتی بر این است که چرا برخی از ما گوش دادن به یک موسیقی غمگین را لذتبخش و نه افسردهکننده میدانیم. برخلاف موقعیتهای واقعی زندگی، در زمان گوش دادن به موسیقی هیچ تهدید یا خطری واقعی را حس نمیکنیم، بنابراین میتوانیم احساسات مرتبط را بدون اینکه واقعا حسشان کنیم، درک کنیم. برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید .
:: برچسبها:
موسسه موسیقی,
اموزش موسیقی درتهران,
استاد موسیقی,
اموزش مربی گری
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 17:59 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
یوهان سباستیان باخ |
یوهان سباستین باخ ۲۱ مارس ۱۶۸۵ در تورینگن متولد شد و در ۲۸ ژوئیه ۱۷۵۰ در لایپزیگ آلمان درگذشت. این آهنگساز دوران باروک مشهورترین فرد از خانواده بزرگ موسیقیدان خود در شمال آلمان است. به گزارش ایسنا، اگرچه باخ اصولا توسط هم نسلان خود به عنوان یک نوازنده برجسته هارپسبکورد، ارگان و متخصص ساخت ارگان مورد تحسین قرار میگرفت، اما امروزه به عنوان یکی از بزرگترین آهنگسازان تمام ادوار و خالق کنسرتو برندبرگ و... و چندین و چند شاهکار دیگر شناخته میشود. باخ به موجب اینکه در برهه مناسبی از تاریخ موسیقی ظهور کرد، توانست سبکهای اصلی، اشکال و سنتهای ملی را که طی نسلهای قبل توسعه داده شده بودند را مورد بررسی قرار داده و گردآوری کند و در نهایت با توانایی خود آنها را پرورش دهد. باخ عضوی از یک خانواده قابل توجه از موسیقیدانان بود که به موفقیتهای خود در این حوزه میبالیدند. باخ در سال۱۷۳۵ شجرهنامهای به نام «خاستگاه خانواده موسیقیدان باخ» تهیه کرد که در آن نسبت خود را به جدش ویت باخ که یک نانوا یا آسیابان بود مشخص می کرد. درواقع جد او در اواخر قرن شانزدهم به علت اتهام مذهبی از مجارستان به وچمار در تورینگن تبعید شد و در سال ۱۹۱۶ درگذشت. ومچار پیش از تبعید جد او، محل زندگی آنها بود و احتمال میرود که جد باخ در زمان تبعیدش به این منطقه در اصل در حال بازگشت به زادگاه خود بوده است. ویت عادت داشت که سازش را همراه خود به آسیاب ببرد و آن را هنگامی که آسیاب در حال چرخیدن بود بنوازد. باخ بیان کرده است: «جد من حتما صدای زیبایی را با سازش خلق کرده و یاد گرفته بود که برای این کار زمان بگذارد. این مسئله حتما آغاز موسیقی در خانواده ما بوده است.» 
:: برچسبها:
آهنگسازی,
آموزش آهنگسازی,
شغل آهنگسازی,
تهران
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 17:40 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
تاثیر موسیقی بر یادگیری زبان انگلیسی |
تاثیر موسیقی بر یادگیری زبان انگلیسی فرایندی می باشد که به شدت از طرف مدرسین توصیه میشود ، آیا واقعا یادگیری توسط موسیقی امری امکان پذیر می باشد ؟؟ آیا اساتید تاکیدی توجیح پذیر نسبت به این مقوله دارند ؟ در پاسخ باید گفته شود بله ، یکی از موثر ترین روش ها و راه ها برای تقویت زبان انگلیسی گوش دادن به موسیقی های زبان اصلی می باشد . |  |
افراد متقاضی می تو.انند با گوش کردن به موسیقی بر 2 بعد پیشروی کنند ،بعد اول پیشرفت برپایه ی مهارت شنیداری می باشد ،هرچه فرد بر روی موسیقی های متفاوت مانور دهد ، گوشش با واژگان آشنایی بیشتری پیدا می کند و می تواند بدبین ترتیب مهارت شنیداری خود را تقویت نماید . بعد دوم این تکنیک بر روی دایره لغات تاثیر بسزایی خواهد داشت و همچنین باعث میشود تا افراد برای بازه زمانی بیشتری لغات را بخاطر بسپارند . شاید برایتان سوال باشد که به چه صورت امکان این مسیله وجود دارد که با گوش دادن به موسیقی لغات بیشتری را برای مدت بازده زمانی بیشتری بخاطر خواهیم سپارد در پاسخ به این قبیل سوالات باید ذکر شود که افراد هنگامی که به یک قطعه از موسیقی گوش فرا میدهند ، به دلیل ریتم و تونی که موسیقی به همراه خود دارد باعث می شود کلمات همواره فعال در ذهن باقی بمانند . مقاله آموزشی ارسال شده توسط پانیذا فراهانی هنرجوی کلاسهای گیتار موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از مترو قیطریه .
:: برچسبها:
مقاله آموزشی,
هنرجویان موسسه,
کلاسهای گیتار,
استاد موسیقی
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 15:38 |
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
در مورد فرایند یادگیری موسیقی در کودکان به نکات زیر توجه کنید |
بسیار عالی است اگر شما نیز همزمان با کودک خود اقدام به یادگیری نوازندگی یک ساز موسیقی کنید و چه بهتر که انتخاب شما همان ساز فرزندتان باشد . صبر کنید تا کودکتان برای آموزش آماده شود برای شروع دروس موسیقی بهتر است تا سن پنج سالگی کنید مگر اینکه متوجه شوید فرزندتان رگه هایی از نبوغ را داراست . در آغاز هرنوع فشار برای نواختن و تمرین را از روی کودک بردارید . با مجبور کردن کودک به 4 ساعت تمرین در طول روز تنها عشق او به موسیقی رات از بین می برید .اوایل به کودک خود اجازه دهید هر زمان که مایل است تمرین کند و در ادامه با 5 دقیقه در روز شروع کنید و سپس زمان را آهسته آهسته بالاببرید حتما توجه داشته باشید که زمان تمرین متناسب با توان ذهنی کودک در تمرکز بر موضوع مورد نظر باشد . | |
تا جایی که می توانید سعی کنید موسیقی را برای کودک سرگرم کننده سازید مثلا اگر خودتان مشغول نوازندگی هستید از او بخواهید متناسب با توانایی هایش با شما همراهی کند . اطمینان پیدا کنید که کودحقیقتا معلم موسیقی خود را دوست دارد در غیر این صورت به سرعت معلم او را عوض کنید . برای کودک خود شرایطی فراهم کنید که بتواند در مقابل دیگران بنوازد نوازندگی در مقابل غریبه ها به او امکان می دهد بر استرس اجرا چیره شود . انتظار نداشته باشید که بتوانید نقش معلم موسیقی کودکتان را در منزل بازی کنید چون احتمالا ناامید خواهید شد . در صورت امکان آهنگهایی ساده که مورد علاقه کودکتان است را برای نوازندگی به او بیاموزید . مقاله آموزشی ارسال شده توسط پانیذا فراهانی هنرجوی کلاسهای گیتار موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان . برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید موسسه موسیقی مهرآهنگ کیان تهران بالاتر از مترو قیطریه .
:: برچسبها:
مقاله آموزشی,
هنرجویان موسسه,
کلاسهای گیتار,
استاد موسیقی
|
|
نوشته شده توسط مهر آهنگ کیان
در ساعت 15:16 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|